تفاصيل أزمة شريف منير وزوجته وبناته

 

تصدر اسم الفنان شريف منير محرك بحث جوجل خلال الساعات القليلة الماضية بعدما فاجأت زوجته لورا متابعيها عبر حسابها بتطبيق إنستجرام بمقطع فيديو شنت من خلاله هجوما على ابنتيها، وقامت فريدة وكاميليا بإلغاء متابعة والدتهما عبر حسابها بتطبيق إنستجرام بعد صدام بينهما , ونرصد فى السطور التالية القصة الكاملة ..

وهاجمت زوجة شريف منير بناتها في الفيديو قائلة:” رسالة إلي بناتي فريدة وكاميليا بما انكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما ادتكم عمري و صحتي وحبي و اهتمامي وضحيت عشانكم كتييييير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم باصحابكم بامهات اصحابكم يشهدوا بإن انا كنت ام عامله ازاي!.”

وكتبت:”بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة!!و حقولكم حاجة واحدة بس ! اللي مالوش خير في امه ملوش خير في حد!! بتمنالكم كل خير وصحة وان ربنا يهديكم في يوم من الأيام!! بس ربنا موجود وكبير قادر علي اللي عمل فيكم كدة انه يرده ليه في يوم من الأيام!!! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي”.

وردت فريدة – ابنة الفنان شريف منير – على منشور والدتها – الفنانة لورا عماد – التي هاجمت فيها الأم، ابنتيها فريدة وكاميليا، بسبب ابتعادهما عن بعضهما.

وكتبت فريدة شريف منير، تعليقا على منشور والدتها لورا عماد، قائلة لها: «ليه بتعملي كدا؟ ليه بتخلي شكلنا كدا قدام الناس؟».

وحدث صدام ناري بين ابنة شريف منير، وأمها التي ردت على التعليق السابق ذكره قائلة: «انتوا بتموتوني كل يوم وانت عارفة كدة كويس ربنا يهديكي .. صحيح الزن على الودان أمر من السحر».

وردت كاميليا ابنة الفنان شريف منير على هجوم والدتها الفنانة لورا عماد التي نشرته في فيديو على فيسبوك.

وقالت كاميليا لوالدتها:”عمرنا مابعدنا عنك وغير كده انا كنت لسة عندك ومعاكي امبارح ومعرفش انك بتفكري في كدة.

وردت والدتها عليها قائلة:”انتوا عارفين كويس اوي اني بشحتكم وبتهربوا مني، ربنا موجود ويهديكم من الزن على ودانكم.

وقامت فريدة وكاميليا بإلغاء متابعة والدتهما عبر حسابها بتطبيق إنستجرام بعد صدام بينهما ولحق شريف منير بابنتيه وألغى متابعة زوجته لورا وحذف صورهما عبر حسابه بتطبيق إنستجرام مما آثار تكهنات البعض حول انفصالهما.

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى